عروس خانه خواستگارش را به آتش کشید

دختر جوانی که از سوی خواستگارش پسند نشد خانه داماد را به آتش کشید.به گزارش خبرنگار ما چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دستگاه قضایی شکایت خود را اینگونه مطرح کرد و مدعی شد: من برای خواستگاری به همراه خانواده ام به یکی از شهرستان های اطراف خراسان رفتم .اما پس از مراسم خواستگاری، بنا به دلایلی دختر خانم مورد پسندم واقع نشد و از ازدواج با او منصرف شدم .مرد جوان ادامه داد: دختر خانم که از این موضوع عصبانی شده بود به شهری که من زندگی میکردم آمد و آدرس منزلم را پیدا کرد و زمانی که من در خانه نبودم وارد منزلم شده و با ریختن تینر آنجا را به آتش کشیده است. بدین ترتیب پرونده پس از آنکه به شعبه 202 دادسرا ارجاع داده شد عروس آتش افروز احضار و طی چند جلسه توسط بازپرس شرقی به اتهاماتش رسیدگی شد . بازپرس پرونده طی دستوری از کارشناسان مربوطه خواست علت دقیق آتش سوزی را مشخص کنند که در نتیجه آن، عمدی بودن حریق توسط کارشناسان مربوطه تایید شد .در پایان جلسات دادرسی پرونده با صدور قرار مجرمیت دختر جوان به دادگاه ارسال شد 

.........................................................................................................................................................................

نتیجه اخلاقی:

درسته که تعداد زن ها در حال حاضر نسبت به مرد ها 2 برابر است و کمبود شوهر وجود داره ولی این دلیل نمیشه که خونه خواستگارت رو آتش بزنی

من میترسم برم خواستگاری

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا.اسمون دلم سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 11:56

سلام
این قضیه خیلی مشکوکه از نظر من
خیلی
خب این ی مورد نادر نیستش که
خب یا میپسنده یا نه
دلیل نمیشه ک دختر خانم ب خودش زحنت بده
بره خونه فلانی رو پیدا کنه
تازه چطور داخل خونش شده
کلا مشکوکه

زیاد مشکل نیست
ولی از قضیه م مشکوک تر نیست

زهرا.اسمون دلم سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 14:44

بله
تیکه بنداز
نخیرم
اون یه سوء تفاهم بود
تازه نمیدونی ی وب باز کردم
حرفای نگفتمو اونجا میخوام بنویسم
بعد جالبش اینجاس که میتونی با اس هم بروز کنی

با اس؟؟؟؟
آدرس وب جدید رو هم بده

زهرا.اسمون دلم چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 17:38 http://ipak64. blog.ir

اونجا بیای حالت بد میشه

بله از م حالم بهم میخوره
این قدر ساده با این موضوع برخورد نکن
تو آدرس هم فاصله نذار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.