دل بسپار


Displaying IMG_20150614_191057.jpg

دل بسپار به خدا

به خدایی که همیشه با تو هست

تو تمام تلاشت رو بکن باقیش با اون

شک نداشته باش که کمکت میکنه

خدایا برای هر لحظه ات بسیار بسیار شکر

شکر شکر شکر


نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا.اسمون دلم پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 09:28 http://ipak64. blog.ir

سلام
عالی....


از رها کردن نترس...
باور کن هیچ کس نمی تواند...،
چیزی که مال توست را از تو بگیرد
و تمام دنیا...،
نمی توانند چیزی که مال تو نیست را،
برایت حفظ کنند…!
همــه چیــز سـاده استــــــ
زنـدگــی...
عشــق...
دوستـــــــ داشتــن...
عـادتــ کــردن...
رفتــن...
آمــدن...
امــا چیــزی کـه ســــــاده نیستـــ…،
بـاور ایـن سـاده بـودن هـاستـــــــــــ...
در حسرت گذشته ماندن ...
چیزی جز از دست دادن امروز نیست !
تو فقط یکبار هجده ساله خواهی بود ،
یکبار سی ساله ...
یکبار چهل ساله...
و یکبار هفتاد ساله ...
در هر سنی که هستی ،
روزهایی بی نظیر را تجربه می کنی ،
چرا که مثل روزهای دیگر،
فقط یکبار تکرار خواهد شد ...
هر روز از عمر تو زیباست ،
و لذتهای خودش را دارد ...
به شرط آنکه زندگی کردن را بلد باشی...

تشکر

زهرا.اسمون دلم پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 17:56 http://ipak64. blog.ir

یادم باشد...یادم باشد که:زیباییهای کوچک را دوست بدارم
حتی اگر در میان زشتیهای بزرگ باشد:-)
یادم باشد که:
انهایی را که من دوسشان دارم
میتوانند دوستم نداشته باشند:-)
یادم باشد که:
دیگران را دوست بدارم
انگونه که هستند نه انگونه که من میخواهم باشند:-)
یادم باشد که:
دست به کاری نزنم که نتوانم برای دیگران تعریف کنم:-)
یادم باشد که:
برای اداره کردن خودم از سرم
و برای اداره کردن دیگران از قلبم استفاده کنم:-)
یادم باشد که:
تمام محبتم را به پای دوستم بریزم
نه تمام اعتمادم را:-)
یادم باشد که:
ثروتمند زندگی کنم
تا اینکه ثروتمند بمیرم:-)
یادم باشد که:
مرگ را انقدر بزرگ نکنم
که دیگر جایی برای زندگی نداشته باشم:-)
یادم باشد که:
میتوان بخشید
اما نباید با کینه ادامه داد:-)
یادم باشد که:
محبت کنم
اما محبت را با پول نخرم:-)
یادم باشد که:
میتوانم تغییر دهم
اما خودم را نه دیگران را:-)
یادم باشد که:
همیشه خدا یارمه
پس همواره شاکر باشم:-)
یادم باشد که:
باید همیشه عاشق باشم
عاشق زندگی:-)

مرسی

•✘•زهرا•✘• شنبه 13 تیر 1394 ساعت 05:16 http://www.zizialone.blogsky.com

شکرررررر :)

خدایا هزاران مرتبه شکر

زهرا.اسمون دلم یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 19:28 http://ipak64. blog.ir

سلام

خوبین؟
ممنون ک یادی کردین
...خسرو شکیبایی با اون صدای طلاییش می گفت :
همیشه یادمان باشد که نگفته ها را میتوان گفت
ولی گفته ها را نمیتوان پس گرفت ...
چه سنگ را به کوزه بزنی چه کوزه را به سنگ ،
شکست با کوزه است ...
دلها خیلی زود از حرفها می شکنند !
مراقب گفتارمان باشیم...

تشکر

زهرا.اسمون دلم چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 04:54 http://ipak64. blog.ir

خدا را با هر نامی که می خواهید بخوانید .
آن که به خدا عشق می ورزد
لحظه ای از یاد خداوند
لحظه ای از خدمت و توجه به خداوند
دمی از زمزمه های نام او غافل نمی شود .
این نشانه ی عشق به اوست .
مگر نه اینست که فکر و ذکر دائمی عاشق - معشوق است ؟
اسماء مبارک خالق متعال را بخوانید
که اگر به راستی خواندید
پاسختان می دهد
و ندای الهی را می شنوید .
و بدانید که رهایی و هدایت در دریافت ندای الهی است .
با یاد و نام خداوند بخوابید
که این خواب - بیداری و عبادت خداوند است .
بگذارید که هوشیاری الهی( درک حضور خداوند)
ذره ذره ی وجودتان و زندگیتان را پُر کند .
بِرکه خشکیده وجود خود را
در دریای بی کران آگاهیِ الهی بیفکنید .
نام خداوند آنگاه که با عشق و آگاهی بُرده می شود
دَرِ آسمان ها را می گشاید
و به درک اَسرار حق منجر می شود .
خدا را با هر نامی که می خواهید بخوانید .
بخوانید ..
بخوانید ....

سپاس

نیلوفر جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 19:20 http://rinaa.mihanblog.com/

سلام سایتتون بسیار عالی بسیار تک و بی نقصه.
تشکر میکنم و امیدوارم همینجور عالی به کارتون ادامه بدین
9856

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.