رمضان



+امیدوارم روزه و نمازهاتون در اولین روز ماه مبارک مورد قبول خداوند قرار گرفته باشه

نظرات 16 + ارسال نظر
زهرا.اسمون دلم چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 20:06

سلامبه ماه خدا نزدیک میشویم. وقت بخشیدن و صاف کردن دلهاست. پس اگر نگاهی,صدایی,زبانی ازمن بر دلت ترکی انداخته, به بزرگی میزبان این ماه مرا ببخش. شاید فرصتی برای جبران نباشه....حــــلالم کـــنید....
_________(¯`:´¯)
______ (¯ `·.\|/.·´¯)
_____ (¯ `·. ´¯)
______ (_.·´/|\`·._)
________ (_.:._)____(¯`:´¯)
___________۩___(¯ `·.\|/.·´¯)
___(¯`:´¯)__ ۩__(¯ `·. ·´¯)
_(¯ `·.\|/.·´¯)_۩__(_.·´/|\`·._)
(¯ `·. ´¯)_۩__ _(_.:._)
_ (_.·´/|\`·._)__۩ __۩
____(_.:._)____۩__۩______

ممنون بابت جملات زیباتون
من جز خوبی از شما چیزی ندیدم

زهرا.اسمون دلم چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 21:09

سلام
یعنی بلوگفا درست نمیشه
خیلی دلم تنگه
دلم میخواد باز بنویسم
تو میهن بلوگ یکی ایجاد کردم
اما هنوز ب ایمیلم نیومده
ببخشید مزاحم شدم

سلام
گفتم که درست میشه
امام زمان باید ظهور کنه
منم دلم براش تنگ شده
من دوستام رو میخوام
خب مبارک باشه
آدرس رو بده
خواهش میکنم شما مراحم اید

زهرا.اسمون دلم پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 11:30

سلام
اونم خوبه ممنون

سلام
خب خدا رو شکر

زهرا.اسمون دلم پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 19:04

سلام
پست هستش
زیاد توجه نکنین

سلام
نمیشه دیگه
خب جلب توجه میکنه اون همه پست

زهرا.اسمون دلم پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 23:04

سلام
جای نگرانی نیست

من که بسیار نگرانتم

زهرا.اسمون دلم جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 14:22

خداخالق عشقه
محمدگل عشقه
علی مظهرعشقه
زهرا وجودعشقه
حسن نمادعشقه
حسین سالارعشقه
عباس ساقی عشقه
زینب شاهد عشقه
سجاد راوی عشقه
باقر عالم عشقه
صادق احیای عشقه
کاظم صابرعشقه
رضا ضامن عشقه
تقی جمال عشقه
نقی پاکی عشقه
حسن بقای عشقه
اینم دعای عشقه
اللهم عجل لولیک الفرج

بسیار ممنونم

زهرا.اسمون دلم جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 18:37

بزرگی گفت : وابسته به خدا شوید .
پرسیدم : چه جوری ؟
گفت : چه جوری وابسته به یه نفر میشی ؟
گفتم : وقتی زیاد باهاش حرف می زنم
زیاد میرم و میام .
گفت : آفرین .
زیاد با خدا حرف بزن
زیاد با خدا رفت و آمد کن ...!
بزرگی میگفت:
وقتی دلت با خداست،
بگذار هر کس میخواهد دلت را بشکند...
وقتی توکلت با خداست،
بگذار هر چقدر میخواهند با تو بی انصافی کنند...
وقتی امیدت با خداست،
بگذار هر چقدر میخواهند نا امیدت کنند...
وقتی یارت خداست،
بگذار هر چقدر میخواهند نارفیق شوند...
همیشه با خدا بمان.
چترِ پروردگار، بزرگترین چترِ دنیاست...

ممنونم

زهرا.اسمون دلم جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 20:30

برای خودت دعا کن که آرام باشی.
وقتی طوفان می آید، تو همچنان آرام باشی تا طوفان از آرامش تو آرام بگیرد.
برای خودت دعا کن تا صبور باشی؛
آنقدر صبور باشی تا بالاخره ابرهای سیاه آسمان کنار بروند و خورشید دوباره بتابد.
برای خودت دعا کن تا خورشید را بهتر بشناسی….
ﺯﻧﺪﮔﻲﻫﻴﭻﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺑﻦبست نمیرسد. کافیست چشم باز کنیم و راههای گشوده ی بیشماری را فرا روی خود ببینیم. خدا که باشد، هرمعجزه ای ممکن میگردد
ایمان داشته باش که قشنگترین عشق,
نگاه مهربان خداوند به بندگانش است
زندگی را به او بسپار….
و مطمئن باش
که تا وقتی پشتت به خدا گرم است
تمام هراس های دنیا
خنده دار است…._

تشکر فراوان

زهرا.اسمون دلم یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 11:56 http://ipak64-za.mihanblog.com/

سلام
اینم ادرس وب جدید

سلام
مرسی
تشریف میاریم

زهرا.اسمون دلم دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 09:57

می آید ...
نمی آید ...
می آید ...
نمی آید ...
می آید ...
و گلبرگها تمام میشود !
می آید !!!

اما به کجا ؟
به دلم !؟
خدا کند که نیاید ....
نمیخواهم خجالت زده باشم ،
که دیگر دلی برای مهمان نوازی نمانده !
کاش به جای شاخه ای گل
تقدیر را در دستانم میگذاشتند
و میگفتند :
بیاید یا نیاید؟
تصمیم با توست !
و من چه تصمیم بکری میگرفتم
وقتی که میگفتم:
بماند !
تنها همین .....!

مرسی

زهرا.اسمون دلم دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 14:36

سلام من که سردر نیاوردم

سلام
آسونه که

زهرا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 10:30

سلام
تو یه پست میشه کامنت کپی پست کرد
اما بقیه نه.
یعنی باید واسه هر پستم نظراتو تنظیم کرد
این ک میشه ی دردسر
بلوگفاااااااااااا

خسته نباشی
بلگفا که گل بود اما صاحبش خل بود
به نظرم تنظیمات کلی داره
اگه نتونستی بهم بگو شاید تونستم برات درست کنم

زهرا.اسمون دلم سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 17:32

سلام ب خاطر اون کامنتی ک نوشتم شرمنده
ببخشید

خواهش میکنم

زهرا.اسمون دلم چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 09:30

بارالها…

از کوی تو بیرون نشود
پای خیالم
نکند فرق به حالم ...

چه برانی،
چه بخوانی …
چه به اوجم برسانی
چه به خاکم بکشانی …

نه من آنم که برنجم
نه تو آنی که برانی ...
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی

در اگر باز نگردد …
نروم باز به جایی

پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی

کس به غیر از تو نخواهم ...
چه بخواهی چه نخواهی ...

باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی ...

تشکر

زهرا.اسمون دلم چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 17:29

مَشهَد کِه میرَوَم دِلَم آرام میشوَد
با ذِکرِ یا رِضا هَمه چیز خوب میشوَد

مَشهَد کِه میرَوَم دِلَم اِنگار کَربَلاس
سَر تا سَرِه حَرَم هَمِه جا روضِه ای بِه پاس

مَشهَد کِه میرَوَم بِه خیالَم کِه مَکِه اَم
حاجی شُدَم بِه دورِ خُدا سیر، گَشتِه اَم

مَشهَد کِه میرَوَم غَریبانه میشوَم
وَقتِ اَذان کِه شُد پُر اَز نالِه میشَوَم

َمشهَد کِه میرَوَم هَمه ی دیدِه ها تَر اَست
زائِر دَخیلِه پَنجَرِه فولاد نِشَستِه اَست

گُفتَم زِ مَشهَدُو دِلِ مَن رَفت کَربَلا
خاصیتِ رِضاس کَربَلا میبَرَد مَرا...

از طرف ما هم نائب الزیاره باش

ممنونم
چشم حتما
پست میذارم بخون

زهرا.اسمون دلم چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 23:46 http://ipak64. blog.ir

چرا ج سوالامو ندادی
بعدشم اون ک میشه مسخره بازی
همش باید تنظیم کنی
بلوگفا خوبه.

چشم
جوابش خیلی زیاده
بنویسم حتما برات میفرسنم
بلگفا گل بود اما صاحبش خل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.