بسیار دعا کنید

سلام

خدایا همچون گذشته پشت و پناهم باش

فردا 2 تاااااااااا امتحان با هم دارم

اونم تو ماه رمضان و گرمای شدید

خدا خودش به خیر بگذرونه

2 تا امتحان آخرم هست

و یکیش ساعت 10 صبح و دومیش ساعت 4 بعد ظهر

بازم خدا رو شکر توی یک ساعت نیست (ترم اول که 2 تا امتحان توی یک ساعت باهم داشتم)

و 2 تا امتحان بسیار سخت و اساسی

و هر کدومش رو اگه بیافتم احتمالا مشروط شدنم زیاد میشه

و سایر بد بختی ها که به دنبالش هست

خدایا زیاد کمکم کن خدایا


شما عزیزان هم برام بسیار فراوان دعا کنید 


برم باقیه درس رو بخونم 

امتحان اول رو که هیچی نخوندم

امتحان دوم هم که نصفش رو خوندم


دعا فراموش نشه

نظرات 11 + ارسال نظر
افسانه شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 09:28 http://gtale.blogsky.com

سلام

انشالله که موفق باشید خدا کمکتون میکنه منم براتون دعا می کنم البته اگر قابل باشم

سلام
سپاس آبجی افسانه

زهرا.اسمون دلم شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 11:14

سلام
ان شاالله موفق میشین
من فک میکردم امتحاناتتون تموم شده
الان امتحان اولو که دادی
خسته نباشی
ان شاالله موفق میشی

سلام
مرسی زهرا خانم
امروز تموم شد بالخره
ولی استرس نمره ها تو وجودمه
خدا بخیر بگذرونه
ممنون از دعا های خوبتون

معلم کوچولو شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 12:41 http://moalem-ko0cho0lo0.blogsky.com/

الان که من کامنت میذاریم یکی رو پست سر گذاشتی امیدوارم بعدازظهری هم به خیر بگذره و هر دوشو خوب بدی

زهرا.اسمون دلم یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 18:36

کم کم به پایان بهار میرسیم تابستانت به خیر دوست من...
نداشته هایت را بی خیال ...
غصه هایت را بی خیال...
هر چه که تورا نا آرام میکند، بی خیال...

همین که امروز نفس کشیده ای ؛ خوش به حالت!

عمیق نفس بکش:
*عشق را
*زندگی را
*بودن را
بچش..........
ببین...........
لمس کن......
و با تک تک سلولهایت لبخند بزن که:

*زندگی زیباست *

تابستان زیباست
شبهای پرستاره ات ********
گرما و درخشش طلایی خورشیدش
روزهای بلندش...
هندوانه و گیلاس و شربت خنک...
طعم خوب کودکی ها...
آبتنی سر ظهر...
در جوی زلال آب با پای برهنه راه رفتن...

همه زیباست
لذت ببر و نفس بکش
عمیییییییق

سبز باشی ...

مرسی

afsaneh دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 09:49 http://gtale.blogsky.com

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
باز هم می‌خندم
آنقدر می‌خندم که غم از روی رود…
زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غمی بی‌پایان…

سپاس

زهرا دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 09:56

اگر عقل امروزم را داشتم کارهای دیروزم را نمی کردم
ولی اگر کارهای دیروزم را نمی کردم عقل و تجربه امروزم را نداشتم !!!
رنجهایم را داخل کیسه ریختم و دم در گذاشتم
اما فرشتگان برایم باز فرستادند
معطر به عطر بهشتی
تا هرگز یادم نرود روزی همین رنجها بود که راه نجات را به من آموخت
همین رنجها بود که راه درست زیستن را به من هدیه داد
رنجهایم را بوسه میزنم و در صندوق گنجهایم میگذارم
گذر زمان جواهرشان میکند
از آنچه بر سرتان گذشته نهراسید
حتی فرار نکنید
بلکه دوستش بدارید
همان گذشته بود که امروز شما را ساخته
امروز را دریابید تا فردایی خوش بسازید
پس شاد زندگی کنید

تشکر

زهرا.اسمون دلم دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 09:58

چه ایده بدی بوده، دایره ای ساختن ساعت!
احساس میکنی همیشه فرصت تکرار هست..
اما ساعت دروغ میگوید؛ زمان دور یک دایره نمی چرخد!
زمان بر روی خطی مستقیم می دود
و هیچگاه،
هیچگاه،
هیچگاه باز نمیگردد...

زمان بر روی خطی مستقیم می دود و هیچگاه باز نمیگردد

زهرا.اسمون دلم دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 10:17

سلام خوبین؟
درسته حق باشماست
از تنظیماتش سردر نیاوردم

شما که توی این جور کارا استادی
همینه دیگه
یواش یواش آشنا میشی
غصه نخور
هی گفتم رمفا ول کن بیا بلاگ اسکای گوش نکردی دیگه
اگه از من کمکی بر میاد بگو

زهرا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 10:31

چه زیبا خالقی دارم
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که میخواند مرا، با آنکه میداند گنه کارم . . .

مرسی

زهرا.اسمون دلم سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 14:34

ویلیام شکسپیر گفت :

I always feel happy, you know why?

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

Because I don’t expect anything from anyone

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم

Expectations always hurt …

انتظارات همیشه صدمه زننده هستند …

Life is short …

زندگی کوتاه است …

So love your life …

پس به زندگی ات عشق بورز …

Be happy

خوشحال باش

And keep smiling

و لبخند بزن

Just Live for yourself and ..

فقط برای خودت زندگی کن و …

Before you speak ؛ Listen

قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن

Before you write ؛ Think

قبل از اینکه بنویسی ؛ فکر کن

Before you spend ؛ Earn

قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش

Before you pray ؛ Forgive

قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش

Before you hurt ؛ Feel

قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن

Before you hate ؛ Love

قبل از تنفر ؛ عشق بورز

That’s Life …

زندگی یعنی همین.

بسیار ممنونم

زهرا.اسمون دلم جمعه 5 تیر 1394 ساعت 10:57 http://ipak64. blog.ir

سلام
خوبین؟
من که نتونستم وارد بشم
هیچ کدوم از وبامو باز نکرد

سلام زهرا خانم
ممنونم خوبم
شما خوب هستید؟؟؟
آره منم نتونستم وارد بشم
ولی یک چند تا از دوستام که وبشون رو از سال 92 وقبل از 92 باز کرده بودن تونستن وارد مدیریت بشن
ولی اطاعات از سال 92 و قبل از آن در وبشون وچود داره و پست ها و کامنت های سال 93 و 94 حذف شده
ما هم باید فعلا صبر کنیم
شاید اطلاعات ما رو برگردوند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.