بسیار دعا کنید

سلام

خدایا همچون گذشته پشت و پناهم باش

فردا 2 تاااااااااا امتحان با هم دارم

اونم تو ماه رمضان و گرمای شدید

خدا خودش به خیر بگذرونه

2 تا امتحان آخرم هست

و یکیش ساعت 10 صبح و دومیش ساعت 4 بعد ظهر

بازم خدا رو شکر توی یک ساعت نیست (ترم اول که 2 تا امتحان توی یک ساعت باهم داشتم)

و 2 تا امتحان بسیار سخت و اساسی

و هر کدومش رو اگه بیافتم احتمالا مشروط شدنم زیاد میشه

و سایر بد بختی ها که به دنبالش هست

خدایا زیاد کمکم کن خدایا


شما عزیزان هم برام بسیار فراوان دعا کنید 


برم باقیه درس رو بخونم 

امتحان اول رو که هیچی نخوندم

امتحان دوم هم که نصفش رو خوندم


دعا فراموش نشه

رمضان



+امیدوارم روزه و نمازهاتون در اولین روز ماه مبارک مورد قبول خداوند قرار گرفته باشه

شبکه های اجتماعی و ....

اگرچه سال هاست با همسر و تنها فرزندم زیر یک سقف زندگی می کنم، اما در واقع از نظر عاطفی از شوهرم طلاق گرفته ام چرا که هیچ گونه مهر و محبتی را بین خودمان احساس نمی کنم و تنها چیزی که در زندگی سیاه من نمود بیشتری دارد تحقیر و بی توجهی به یکدیگر است همین موضوع موجب شد تا من به فردی گوشه گیر تبدیل شوم و در شبکه های اجتماعی در جست و جوی همدم و هم صحبتی باشم که آخر این گونه اغفال شدم و زندگی ام نابود شد...زن 35 ساله ای که به همراه یک جوان غریبه در یکی از باغ ویلاهای در خراسان دستگیر شده بود در حالی که ادعا می کرد مورد اغفال قرار گرفته و فریب چرب زبانی های مرد جوان را خورده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری خراسان گفت: 18 ساله بودم که پیمان به خواستگاری ام آمد. آن روزها تازه دیپلم گرفته بودم و قصد داشتم با شرکت در کنکور سراسری به تحصیلاتم ادامه بدهم، اما وقتی مراسم نامزدی ما برگزار شد و به عقد پیمان درآمدم دیگر همه چیز را فراموش کردم و تنها به یک زندگی رویایی با همسرم می اندیشیدم اما خیلی زود کاخ آرزوهایم فرو ریخت و زندگی ام رنگ خزان به خود گرفت چند ماه پس از برگزاری مراسم عقدکنان فهمیدم که همسرم هیچ علاقه ای به من ندارد و من در قلب او جایی ندارم پیمان قبل از من به دختر دیگری علاقه مند بوده اما آن دختر با جوان دیگری ازدواج کرده بود به همین خاطر او علاقه ای به من نشان نمی داد چرا که با اصرار خانواده اش از من خواستگاری کرده بود ما حتی در مسائل اعتقادی و مذهبی هم با یکدیگر اختلاف داشتیم و مدام با یکدیگر به مشاجره و نزاع می پرداختیم او در یک شرکت بسته بندی مواد غذایی کار می کرد و تا دیروقت مشغول کار بود در حالی که پسرم را باردار بودم از قرص های اعصاب و روان استفاده می کردم بارها به پیشنهاد دیگران به مراکز مشاوره هم مراجعه کردیم، اما او هیچ وقت حاضر نمی شد قصورهای خود را بپذیرد. اگرچه از نظر عاطفی از هم طلاق گرفته بودیم ولی باز هم تحمل این شرایط برایم امکان نداشت از بی توجهی و تحقیرهای او خسته شده بودم تا این که برای پر کردن همین خلاءهای عاطفی و گریز از تنهایی به شبکه های اجتماعی تلفن همراه روی آوردم در این میان با جوان 27 ساله ای آشنا شدم که مدعی بود ساکن آمریکاست، اما خانواده اش در تهران زندگی می کنند او ادعا می کرد شغل وکالت را در ایران رها کرده و در آمریکا به روزنامه نگاری مشغول شده است روابط تلفنی ما ادامه داشت و من همه مشکلات زندگی خصوصی ام را برایش بازگو کردم تا این که هفته قبل او به تهران آمد و پس از دیدار با خانواده اش عازم خراسان شد و از من خواست برای گفت وگو درباره چگونگی حل مشکلاتم به باغ ویلای یکی از دوستانش برویم همسرم که متوجه موضوع شده بود به همراه نیروهای انتظامی رسید و ما دستگیر شدیم این جا بود که فهمیدم جوان 27 ساله بیکار و ساکن خراسان است و با سوء استفاده از مشکلات زندگی خصوصی ام مرا اغفال کرده و فریب داده است ای کاش...

ماجرای واقعی با همکاری فرماندهی انتظامی


باز هم شبکه های اجتماعی .....

عروس خانه خواستگارش را به آتش کشید

دختر جوانی که از سوی خواستگارش پسند نشد خانه داماد را به آتش کشید.به گزارش خبرنگار ما چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دستگاه قضایی شکایت خود را اینگونه مطرح کرد و مدعی شد: من برای خواستگاری به همراه خانواده ام به یکی از شهرستان های اطراف خراسان رفتم .اما پس از مراسم خواستگاری، بنا به دلایلی دختر خانم مورد پسندم واقع نشد و از ازدواج با او منصرف شدم .مرد جوان ادامه داد: دختر خانم که از این موضوع عصبانی شده بود به شهری که من زندگی میکردم آمد و آدرس منزلم را پیدا کرد و زمانی که من در خانه نبودم وارد منزلم شده و با ریختن تینر آنجا را به آتش کشیده است. بدین ترتیب پرونده پس از آنکه به شعبه 202 دادسرا ارجاع داده شد عروس آتش افروز احضار و طی چند جلسه توسط بازپرس شرقی به اتهاماتش رسیدگی شد . بازپرس پرونده طی دستوری از کارشناسان مربوطه خواست علت دقیق آتش سوزی را مشخص کنند که در نتیجه آن، عمدی بودن حریق توسط کارشناسان مربوطه تایید شد .در پایان جلسات دادرسی پرونده با صدور قرار مجرمیت دختر جوان به دادگاه ارسال شد 

.........................................................................................................................................................................

نتیجه اخلاقی:

درسته که تعداد زن ها در حال حاضر نسبت به مرد ها 2 برابر است و کمبود شوهر وجود داره ولی این دلیل نمیشه که خونه خواستگارت رو آتش بزنی

من میترسم برم خواستگاری

همسر ....

وقتی به دنبال کارت عابر بانکم می گشتم به طور اتفاقی در کیف دستی همسرم که همیشه آن را پنهان می کرد مدارک 10 سند ازدواج موقت را پیدا کردم که نشان می داد شوهرم به جز من 10زن دیگر را نیز فریب داده و آن ها را به عقد موقت خودش درآورده است. این جا بود که فهمیدم در دام یک شیاد کلاهبردار گرفتار شده ام و ... زن 24ساله ای که تنها یک هفته از ازدواجش می گذشت درحالی که عنوان می کرد همه بدبختی هایم از یک عشق خیابانی آغاز شد و با ورود به سایت همسریابی اوج گرفت، به رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا گفت: دختر نوجوانی بودم که درگیر یک عشق خیابانی شدم. آن روزها از گوش کر و از چشم کور شده بودم. هیچ وقت نصیحت های دلسوزانه دیگران تاثیری بر من نداشت من تنها یک جمله می گفتم «این حرف ها که عشق های خیابانی عاقبتی ندارد تنها درباره دخترانی صدق می کند که همسرشان را عاشقانه دوست ندارند!» با این تفکر احمقانه با آرمان ازدواج کردم اما وقتی سرم به سنگ خورد که دیگر دیر شده بود چرا که سوء ظن های همسرم به کابوس وحشتناکی در زندگی ام تبدیل شده بود حتی اگر در خیابان به سوی مردی نگاه می کردم تا چند روز باید آرمان را قانع می کردم که من او را نمی شناسم این گونه بود که زندگی من تنها یک سال دوام آورد و مجبور شدم از او طلاق بگیرم پس از آن با اصلاح رفتار و نوع پوششم سعی کردم دیگر به دوستی های خیابانی همانند یک هیولای وحشتناک نگاه کنم از آن روز به بعد به تحصیلاتم ادامه دادم و در شرکت برادرم نیز کار می کردم همزمان با اینترنت نیز آشنا شده بودم تا این که حدود یک ماه قبل در یکی از سایت های همسریابی وارد شدم و مشخصات و عکس جوانی، توجهم را برای ازدواج به خود جلب کرد وقتی با شماره آن جوان تماس گرفتم او گفت: شغل من بسیار حساس و امنیتی است به طوری که هیچ گاه نمی توانی درباره من تحقیق کنی. همسر و تنها فرزندم در یک سانحه رانندگی جان باختند و من به دنبال همسری با سیرت زیبا می گردم در همین چند روز آشنایی تلفنی به او گفتم در زمینه صنایع دستی فعالیت می کنم و پس از طلاق زندگی مستقلی دارم. یک هفته بعد تنها با مهریه سفر به عتبات عالیات به عقد موقت او درآمدم و بدین ترتیب حشمت وارد زندگی ام شد 3 روز بعد او عابربانکم را گرفت و گفت: می خواهم پول هایت را در یک حساب دیگر پس انداز کنم ابتدا مقاومت کردم، اما او با چرب زبانی و چاپلوسی گفت: باید به فکر آینده فرزندان مان هم باشیم یک ساعت بعد پیامک برداشت همه موجودی ام برایم ارسال شد وقتی به خانه بازگشت به او مشکوک شده بودم که در پی یافتن کارت عابر بانک، 10صیغه نامه دیگر در کیفش پیدا کردم تازه فهمیدم او سرباز فراری است و نه تنها زن و فرزند دارد بلکه زنان مطلقه و پولدار را در سایت های همسریابی شناسایی و از آنان اخاذی می کند و ...

ماجرای واقعی با همکاری پلیس فتا 

تولدت مبارک

امروز تولد داریم

تولد کی؟؟؟؟

آبجی نگار دیگه (مخاطب بلگفا)

بله من یادم هست

تولدش دقیقا یک ماه بعد از تولد خودمه

نگار جون تولد مبارک عزیزم


اما کادو تولد؟؟؟؟



همونی که بهت قول داده بودم


اینم کیک تولدت آبجی نگار



 بریم کیک بخوریم


Image result for ‫تولد نگار‬‎







نگار خانم ما این جا به یادت بودیم

در پایان برات سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو میکنم

ایشالا که شما و همه عزیزان خوشبخت بشین و آینده خوبی داشته باشین



+سایر عزیزان اگه مایل هستند تاریخ تولدش رو توی این پست بذارن


پیغام علی رضا جان

امروز صبح علی رضا شیرازی مدیریت محترم بلگفا در صفحه ورود به سایت بلگفا عنوان کرد

چندی قبل شرکت میزبان سرورهای سایت به ما اعلام کرد که قصد انتقال سرورها به محل جدیدی را دارد. اینکار تنها چند ساعت پس از اطلاع رسانی ایشان انجام شد و در واقع تمامی سرورها و شبکه مرتبط با آن به محلی جدید منتقل شد. اما پس از نصب مجدد سرورها در محل جدید مشخص شد که سرور بانک اطلاعاتی سایت دچار مشکل شده است. در طول سالها فعالیت سایت بارها سرور بانک اطلاعات و درایوهای آن دچار مشکل شده بودند اما با توجه به تنظیمات صورت گرفته معمولا ظرف چند ساعت سرور جایگزین شده و یا از نسخه پشتیبان بروز برای بازگردانی اطلاعات استفاده میشد اما آنچه مشکل را بغرنج کرد این بود که تمام هارد درایوها ( که همگی با یک برند و مدل خاص بودند) در این نقل و انتقال آسیب دیده بودند و در واقع هر دو سیستم ذخیره سازی بانک اطلاعات و نسخه پشتیبان آسیب جدی دیده بودند.

با توجه به آسیب دیدگی همه هارد درایوها به نظر میرسید که ممکن است مشکل به دلیل اختلاف ولتاژ دیتاسنتر قدیمی و جدید باشد و با همکاری شرکت میزبان سرورها در کانادا هارد درایوها به تعمیرگاه معتبری در کانادا ارسال شد و البته گرانترین و سریعترین سرویس ممکن سفارش داده شد که در اسرع وقت مشکل تشخیص و جهت حل مشکل اقدام شود. شرکت تعمیرکار توانست یکی از هارددرایوها را بطور کامل بازگرداند اما در بازگردانی اطلاعات بقیه هارد درایوها ناموفق بود (لازم به ذکر است که اگر تنها اطلاعات یک درایو دیگر باز می‌گشت امکان دسترسی به همه اطلاعات وجود داشت. اما متاسفانه اینکار در کانادا امکان پذیر نبود و برای همین درایوها به شرکت رسمی پشتیبان آن برند خاص هارددرایو در آمریکا ارسال شد. در اینجا نیز سریعترین  سرویس سفارش داده شد و انتظار ما این بود که ظرف یک هفته مشکل برطرف شود. اما شرکت فوق پس از بررسی اعلام کرد که بخشی از درایوها آسیب جدی دیده و قابل بازیابی نیست و در زمینه بارخوانی برخی درایوهای دیگر اقدام کرد.سفارش و تامین برخی قطعات لازم جهت تعمیر توسط این شرکت صورت گرفت و روند خواندن اطلاعات این هارد درایو صورت گرفت (اینکار در دستگاه و محیط خاصی صورت میگرد). متاسفانه این روند بسیار طولانی و بیش از حد تصور ما بود و بیش از 14 روز بطول کشید. اما متاسفانه این شرکت نتوانست بصورت کامل اطلاعات را بازگردانی کرد و در نتیجه در گزارش خود اقدامات دیگری را جهت تکمیل روند پیشنهاد داده است که ما با آن موافقت کرده و روند آن آغاز شده است اما قاعدتاً اجرای این راهکار نیز زمان خواهد برد. 
ما امیدوار هستیم که در نهایت مشکل برطرف و اطلاعات بروز بانک اطلاعاتی در اختیار ما قرار گیرد. لازم به ذکر است که ما بیش از 60 درصد بانک اطلاعاتی را بصورت سالم در اختیار داریم و از آنچه باقی مانده بازگردانی 92% نیز تاکنون صورت گرفته است و به نوعی به بازگردانی اطلاعات بروز سایت خوش بین هستیم. اما اگر تمام روند و کارهای صورت گرفته شکست خورد ما نسخه دیگری از نسخه پشتیبان سالیانه سایت را نیز داریم که مربوط سال میلادی قبل است و امکان بازگردانی کامل آن وجود دارد هرچند در این صورت اطلاعات سایت به ماهها قبل بازخواهد گشت و این چیزی نیست که مورد علاقه ما باشد. تمام تمرکز و تلاش ما و با صرف هر هزینه ممکن این است که اطلاعات تا آخرین ثانیه ای که سرورهای سایت خاموش شدند بازگردد و دلیل صبر و عدم فعال سازی کامل سایت نیز تاکنون همین بوده است.

اگرچه خدمات ما رایگان بوده است اما باید بدانید ما نسبت خدماتی که ارائه میکنیم متعهد هستیم و در طول سالها فعالیت سایت تمام تلاشمان این بوده که میزبانی شایسته برای کاربران خوب سایتمان باشیم. ما نسبت به مشکل پیش آمده خود را مسئول میدانیم و هر آنچه در توان داریم و امکان پذیر باشد برای حل مشکل به کار خواهیم بست.

...................................................................................................................................................................

باتوجه به فرمایشات آقای شیرازی اینگونه برداشت میشه که کار توسط شرکت های خارجی داره انجام میشه و مقدار بسیار زیادی از کار هم انجام شده و مقدار بسیار کمی از کار باقی مانده و مقداری هم زمان بر هست

طبق گفته مدیریت بلگفا نخسه پشتیبان وجود داره ولی اطلاعاتی که در حافظه نخسه پشتیبان وجود داره مربوط به چند وقت قبل از خاموشی سرور های بلگفا می باشد  

یعنی تا روزی که بلگفا خاموش شده نخسه پشتیبان تهیه نشده و نخسه پشتیبان مربوط به اطلاعات چند سال قبل می باشد

ولی در نخسه اصلی تمام این اطلاعات وجود داره

و تمام تلاش مدیریت این هست که اطلاعات تا زمان خاموشی سرور ها بازگردانی شود  

هی دنیا...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عید بر عاشقان مبارک باد




عزیزان دعای زیر رو برای فرج و سلامتی امام زمان با هم دیگه بخونیم






(19)....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.