عید بر عاشقان مبارک باد




عزیزان دعای زیر رو برای فرج و سلامتی امام زمان با هم دیگه بخونیم






نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین زهرا چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 12:14

من خوندم....
اللهم عجل لولیک الفرج....
عیدتون مبارک

تشکر
عید شما هم مبارک...

+پاسخ کامنت قبلی رو خوندین آیا؟؟؟

zahraa چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 18:30

سلام عیدتون مبارک

سلام
به به
کجا بودین
خرخونی ؟؟؟
ما که هنوز موفق به این کار نشدیم
عید شما هم مبارک باشه

zahraa چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 21:25

سلام نه بابا مآ رو چه به خرخونیo_O
معلمم دیروز فوت شد و کلا تو فآز گریه بودم و دیشبم که مسجد و ازین بحثآ دیگه نیومدم اینورا...

سلام زهرا خانم
بله از یادداشت های درسی رو دیوار اتاق تون معلومه بود اصلا به خرخونی علاقه زیادی ندارین
خداوند بیامرزش

شما الان در حدود یک هفته که نیستید

zahraa چهارشنبه 13 خرداد 1394 ساعت 22:20

خخخ بله! الان که رو دیوار اتاقم پشه هم نیست چه برسه به یادداشت درسی خخخخ
ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه!
اوه چقدر زیاد نبودم و خودم نفهمیدم:(( حیفِ جوونیمون که داره میگذره:((

واقعاااااااا
ولی من که دوران دبیرستان خیلی خرخون تر شدم
من اگه الان هنوز کتابای گاج و قلم چی و خیلی سبز جلو چشمام چند تا کارتن سنگینه
که تکون دادن کارتن ها برام سخته
چند بار تصمیم گرفتم بفروشم اما نشده

آره دیگه از قابلیت ها مون به درستی استفاده نمیکنیم

zahraa پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 01:11

اگه خواستین بفروشین بگین منم خروار خروار کتآبمو بفرستم:|
خدا به خیر کنه از عمر و جوونی مآ...

چشم حتما

آره داره میگذره دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.