تولدت مبارک

امروز تولد داریم

تولد کی؟؟؟؟

آبجی نگار دیگه (مخاطب بلگفا)

بله من یادم هست

تولدش دقیقا یک ماه بعد از تولد خودمه

نگار جون تولد مبارک عزیزم


اما کادو تولد؟؟؟؟



همونی که بهت قول داده بودم


اینم کیک تولدت آبجی نگار



 بریم کیک بخوریم


Image result for ‫تولد نگار‬‎







نگار خانم ما این جا به یادت بودیم

در پایان برات سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو میکنم

ایشالا که شما و همه عزیزان خوشبخت بشین و آینده خوبی داشته باشین



+سایر عزیزان اگه مایل هستند تاریخ تولدش رو توی این پست بذارن


نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین زهرا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 14:54

تولدش مباااارک

بسیار ممنونم
+ تاریخ تولدتون هم بذارین
شرمنده ام هر چی فکر میکنم یادم نمیاد
فکر میکنم برج 4 یا5 بود

نازنین زهرا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 15:59

28مرداد

مرسییییییییییییییییییییییییی

زهرا.اسمون دلم یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 17:27

سلام
تولدشون مبارک
ببخشید ک تولدتون رو نتونستم تبریک بگم
مبارک باشه

سلام
مرسی
بله شانس رو میبنین دیگه
هم دم تولد من بلگفا خراب شد
اگه بلگفا بود اونجا غوغا بود برای تولدم
بازم مرسی

+ راستی تاریخ تولدتون رو توی این پست بذارید

زهرا.اسمون دلم شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 22:49

سلام
دوتا از عکسا رو دزدیدم
واسه تبریک تولد دوست و هم باشگاهیم
ممنون

عیبی نداره
تولدشون هم مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.