(28)شکایت

این جا چیه من نمیدونم

بیشتر شبیه به یک زتدانه 

اونم از نوع زندان و سلول انفرادی

صد رحمت به بلگفا

با این که بعضی از موقع ها سایتش اشکال داشت 

ولی خیلی خوب بود 

همیشه یکی دو نفر از آبجایم آنلاین بودن که باهاشون حرف بزنم

معمولا روز 20 تا کامنت تا 100 کامنت داشتم 

ولی اینجا .......

بیشتر احساس غریبی و تنهایی و ظلمات به آدم دست میده

نمیدونم چرا از آدرس  ایمیل های آبجیام کپی برنداشتم  

شیرازی جان او نخسه به اصطلاح پشتیبانت رو فعال کن ببینم میتونیییییییی 

ما که اینجا پوکیدیم


+واقعا معتاد بلگفا و اینترنت شدم هااااااا

دوریت خیلی برام سخته عزیزم 


نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 15:27 http://zizialone.blogsky.com/#

کاچی به از هیچی!
والا :|

معنی ضرب المثل یادم نیومد
ولی فکر کنم همون از هیچی که بهتره
نه بابا
این هیچی هم نیست

زهرا چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 ساعت 17:28 http://zizialone.blogsky.com/#

آره معنیش همینه!
عروس رقص بلد نیست میگه زمین کجه :|
والا :|
اینجا خعلی خوب هم هست
بعله

بله معلومه به رشته ات خیلی علاقه مندی
ببینم سال دیگه با آرایه های ادبی و سال بعدش با عروض و قافیه چی کار میکنی
ولی ما که رقص بلد نیستم
ایشالا یک زنی هم میگیریم که اهل رقص نباشه
الان برای ما که جهنمه
ولی بلگفا که درست بشه
شاید اینجا خوب بشه
اونا رو دعوت کنم اینجا
شاید اینجا به سرو سامانی برسه

زهرا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 00:24 http://zizialone.blogsky.com/#

+ عجب آهنگی نصفه شب با روح و روان آدم بازی میکنه

هی بگی نگی :))
بایگانی ضرب المثلم من
انشالله شاخ آرایه و عروض رو هم میشکونیم

اصن آقایی آدم رقص بلد نباشه باید چکیش کرد...والا
باو یکم تمرین کنین عروسیتون حداقل یه کم بلد باشین خخخخ

چه فرقی میکنه اینجا و اونجا؟
چون اونجا دوست وبلاگی زیاد داشتین و شلوغ بود ولی اینجا تنهایین این فکرو میکنین
اصن مگه درس ندارین؟ امتحان ندارین؟ برین سر درستون اینقدر هم پشت نت نباشین...بدویین بدویین

بله آهنگ باحالیه
اگه دوست داشتی باهاش برقص

خوبه تو آرایه ها بد و ادبیات فارسی به دردت میخوره

آره منم خیلی از درسا رو دوست داشتم
مخصوصا آرایه و از این بهتر هم عروض و قافیه
آی چی حالی میداد

گفتم که یک زنی میگریم که مثل خودم باشه
البته توی بهشت
اینجا که به هیچ کس اعتماد ندارم
اعتماد به دخترا زیر صفره
البته غیر از شما که بالای 100%

اونجا که خیلی خوب بود یعنی عالییییییییی عالیییییییییی بود

بله درسم دارم
امتحانم دارم
دیگه قبض روحم نکن
17 خرداد اولین امتحانه اونم با استاد انیشتن
تجربه به دست آمده من نشان گر این که توی طول ترم برای پایان ترم بخونی هیچ فایده ای نداره
نامردا میزنن تو تمام تلاش آدم
یعنی فکر کنم اصلا برگه ها رو تصحیح نمیکنن

زهرا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 21:14 http://zizialone.blogsky.com/#

بش فکر میکنم...
الان باید تشکر فراوان کنم از شما و این آهنگ که کمی حالمو بهتر کرد :))

عه خداروشکر...انسانی بودین شما؟

خداروشکر حداقل به ما اعتماد دارین :))

بعله ما هم بلاگفا رو تجربه کرده بودیم در گذشته ... جای خوبی ""بود"" اما دیگه نیست

ای بابا...ای بابا... باشه حالا اینقدر به خودتون فشار نیارین...پس منی که شنبه امتحان ترمم شروع میشه چی بگم؟ تاریخ ایران و جهان هم هست :|

حالا شوما به اعصابت مثلث باش برادرجان...اینقدر عصبی نشو

خواهش میکنم
این آهنگ وبت قطع نمیشه!!!!
بعضی موقع ها واقعا رو اعصابه

+شایدم قطع میشه من بلد نیستم

آره انسانی بودم دیگه
الانم که حساابرسی و حسابداری میخونم
به شما هم در پاسخ به اون پستی که گذاشته بودین
و سوال کرده بودین
این رشته بهتون پیشنهاد میکنم
از رشته های دیگه تو رشته های انسانی خیلی بهتره
حقوق خوب بود
ولی الان دست خیلی زیاد شده
و فقط یک تعداد افراد مشهور درآمد خوبی دارن و باقیه هیچی و بیکارن
و از طرفی هم من بر این اعتقادم که توی اون رشته حقوق خیلی ها برای پول باید برن از کسی دفاع کنی
و این دفاع معمولا با دفاع صحیح برابر نیست
از دفاع غیر عادلانه و بدون وجدان کاری برخودار است

ولی حسابرسی و حسابداری عالیه
چون هم برای خودم آدم مفیده و سر انسان کلاه نمیره
و همیشه برای این رشته کار فراوان هست
البته من بیشتر برای حسابرسی و برنامه نویسی میخونم
خیلی دوست دارم این دوتا رو
ولی خیلی خیلی هم سخته
اما وقتی عاشقم برای رسیدن بهش باید خیلی تلاش کنم
پولم توش خیلی زیاده
میفهمییییییی چییییییییییی میگم

نه بلگفا خیلی خوبه
این قدر قانون نداره
یعنی قانون زیادی براش تعریف نشده
فقط تنها اشکالی که جدیدا براش پیش اومده بود
بعضی موقع ها ارسال کامنت بود

نه تاریخ ایران و جهان سال دومم که خوب بود

ولی سال سوم یادم میاد خط به خط معلمون سوال میگفت
چون امتحان نهایی بود

آره دلم خیلی میسوزه
این یک نمونه اش بود
توی جلسه امتحان نشسته بودم
طرف سمت راستم یکی از دوستانم بود و طرف چپم هم یکی از خانم های هم کلاسیم و اونا هم تقریبا مثل شاگرد زرنگ بودن
اونا 7 صحفه پاسخ نوشتن
ولی من 8 صفحه نوشتم
تمام سوالات رو هم پاسخ دادم
و تقریبا همه پاسخ ها رو به استاد نشون دادم که ببینه درسته یا نه
گفته آره درست نوشتی
تازه تو طول ترم یک دنیا فعالیت و کار کلاسی داشتم و پای تخته رفتم
در حالی که خیلی از شاگرد زرنگا این کارا رو نکردن
و من این درس رو در طول ترم و پایان ترم فراوان خوندم و کلی روی این درس وقت گذاشتم

بعد آخرش اون دو نفر داد 20 به من داد 15
باکلی اعتراض کرد 17
خدا لعنتش کنه

و این است نهایت بی رحمی


چی دل پری داشتم ها

زهرا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1394 ساعت 23:10 http://zizialone.blogsky.com/#

وه
تا حالا این همه جواب کامنت ندیده بودم

نه دیه مجبورین این آهنگو گوش کنید.... تو قالب قبلی آیکن موزیک بود اما این قالب نه!
مجبورین اسپیکرها رو کم کنید... :)

من حسابداری نمیدوستم :|
ایشالله شما همیشه موفق باشی و کاروبار پر رونق باشه :)

مرسی از این همه راهنمایی و نوشتن :))

+ چراااااااااااااا؟
چرا داد 17؟
ای لعنت خدا به همچین استادایی :|
:|

حالا دیدی
اینجوری پاسخ کامنت بده
با جون و دل

کلا از رشته های دیگه منصرفت کردم

من هنوز موندم چرا این نمره رو داد

اول که نمره رو دیدم
زنگ زدم به اون دوستم (پسر)
گفتم شما چند شدی
گفت 20
من با تعجب گفتم بیستتتتتتتتتتتتتتتتت
گفت آره دیگه

من بهش گفتم آخه فرق تو ومن چیههههههههه؟؟؟
وکلی چیز دیگه ......

واین جمله از اون موقع برای شوخی رو زبون دوستم هست

آخه فرق تو ومن چیههههههههه؟؟؟

زهرا جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 04:15 http://zizialone.blogsky.com/#

آره والا

نع نع منصرف نشدم :)))

بیا...بیست نگرفته...جملتون هم مشهور شد

آخه فرق تو ومن چیههههههههه؟؟؟

ای روزگار .....

zahraa جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 08:53

آره دیگه... هیچ جا خونه ی خودِ آدم نمیشه...
همین روزآ بلگفا هم درست میشه و میریم سر خونه زندگی خودمون:)
یه کم از کامنتای بالا رو خوندم. کتاب آرایه تون کتاب فوق العاده ای هستش...
من ریاضی بودم اما هر سال کتاب عربی تخصصی انسانیا رو کار می کردم و آخر هم کتاب آرایه شونُ گرفتم خوندم.
+برا بچه های حسابداری همیشه کار هست و یکی از رشته های خوبه...
و حقوق...:|
به نظر من برا حقوق باید یه چیزایی رو بذاری کنار و برای برنده شدن بجنگی نه اثبات حق... و همین این رشته رو زشت کرده:|
++خدا عاقبت همه و به خیر کنه...

سلام زهرا خانم
آره والا
خدا کنه
امروز روز موعدشه
اما خبری از نخسه و برنامه اصلی و نخسه پشتیبان خبری نیست
کتاب های فوق کتاب های عالی هست
من عاشقشم و بعضی موقع ها که چشمم بهش میافته میخونم
کتاب ادبیات فارسی فکر کنم سال سوم ما بود داستان ها و شعر های خیلی باحال و جالبی داشت
و مهتر از اون معلم های این درسا بود که واقعا درس رو با حس درس میدادن
من هنوز با بیشترشون ارتباط دارم
خداوند نگهدارشون باشه

در مورد حقوق هم بله دیگه
من جا های خیلی خوبی رو فبول شدم
بهت گفتم که کجا ها
ولی بعد که مشورت کردم دیدم که نه وجدانم اجازه نمیده
و به خاطر این رشته تا مرز سربازی هم کشید
اگه یکم عجله نمیکردم برای ثبت نام هیچی دیگه الان سرباز بودم
درک میکنی چی میگم
نه خب شما ها هیچ موقع سرباز نمیشن که
ولی اونایی که توی رشته حقوق هستن و جا افتادن و خیلی هاشون وضع مالی خوبی دارن و معمولا زندگی خوشی ندارن
این اون نفرین های هست که از طرف مقابل بهشون میرسه

اینو رو هم باید بگم که الان تو دانشکده ما خیلی از بچه های هستن که رشته شون توی دبیرستان ریاضی و تجربی بوده و الان دارن حسابداری میخونن
و خیلی هام از رشته های دیگه دانشگاهی مثل کامپیوتر و معماری و پزشکی و رشته های ریاضی اصراف دادن و اومدن دارن حسابداری میخونن

تو حسابداری هم دوز و کلک زیاده
ولی یک حسابرس هست که توی این دنیا جلوی اون دوز و کلک ها رو میگیره

ومن برای همین خیلی از رشته حسابرسی و نرم افزار و برنامه نویسی خوشم میاد

ولی انسانی تو این رشته موفق هست که قبلش حسابداری رو کامل بلد باشه و حسابداری هم کرده باشه و در زمینه حسابداری بروز باشه و از اون مهم تر توی زمینه برنامه نویسی و نرم افزار ها عالی باشه
آدم تا ندونه کجا های کار حسابداری روزنه برای سوء استفاده وجود داره هیچ گاه نمیتونه حسابرس خوبی باشه

+چقدر از رشته ام تعریف کردم

+الان زهرا خانم از رشته خودش انصراف میده میاد حسابداری

+حالا شما از رشته خودت بگو

خیلی ممنونم که وقت گذاشتی و اهمیت دادی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.