(22)پیغام بلگفا

پیغام علی رضا خان  مدیریت کوشا و زحمت کش بلگفا

(چقدر پسوند و پیشوند براش گذاشتم)


تکمیلی (پنج خردادماه): همانطور که قبلاً اعلام شد برای حل مشکل از خدمات یک شرکت خارجی استفاده کرده ایم که این شرکت زمان بررسی و حل مشکل را چندین بار تغییر داده است و متاسفانه به دلیل تعطیلات در کشور مطبوع شرکت فوق پیگیری و اعلام وضعیت در روزهای اخیر به تاخیر افتاده است به محض دریافت اطلاعات جدیدتر آنرا به اطلاع شما خواهیم رساند.


هنوز میخان در چند روز آینده نتایج پیگیری هاشون رو اعلام کنن

اون مثل دفعه های قبلی و این دفعه

چند ماه دیگه تازه نتایج پیگیری هاشون رو میگرین

ولی معلوم نیست کی درست میشه

مثلا علی رضا جان هی میره دم دفتر شرکت خارجی میگه چه شد؟؟؟؟

اونا هم وعده و قول میدن و بعضی موقع ها هم تهدید میکنه


بنده خدا چقدر بدهی بالا آورده

من از اون روز میگفتم این بلگفا و سایر سایت های مثل این چه سودی داره برای مدیران

و جز ضرر چیزی نداره

اما امروز یادم اومد

سود داره

چه سودی هم


تبلیغات درون سایت و....


ولی الان اونا هایی که تبلیغات دادن شاکی هستن

و از دست بنده خدا شکایت کردن

فکر کنم حکم جلبش رو به خاطر کلاه بردای و عمل نکردن به تعهداتش گرفتن

بنده خدا هر چی در آورده  داده به شرکت خارجی

الان پولی نداره که جواب اینا رو بده

میگم بهش کمک کنیم

وام بدیم

پول قرض بدیم

هدیه بدیم

و.....

نخدیدن 

امان از دست خارجی ها قول میدن ولی سر قولشون نیستن

ما هم دعا میکنیم که درست نشه

و یک خواهش دیگه هم دارم این بد قولی ها رو تا اول تیرماه همون طور که دوست دارن ادامه بدن

نترسین تهدیدتون نمیکنم

برای این گفتم که بذارن ما امتحانامون رو به طور قشنگ و زیبا بخونیم و بدیم

بعدش اگه دلشون خواست و قشنگ باجگیری هاشون رو کردن یکم از کارشون رو درست کنم

اونم یک کم نه همش رو 

میدونم که روی حرف من حرف نمیزنین 

گرچه حرفا های من هم همسو با اهداف و باجگیری های شما هست


پس خواهش من فراموش نشه لطفا

خیلی هم ممنونم از تون

اصلا شما میدونین من امتحان دارم اینکار ها رو میکنین که به درس های من لطمه وارد نشه

بسیار سپاس گذارم که این قدر به فکر آینده من هستین



+ الان میبنی فردا درست کردن

 

نظرات 1 + ارسال نظر
zahraa چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 08:21

اینا بلگفا رو تعطیل کردن که ما درس بخونیم

دستشون درد نکنه
یعنی بنده خدا چقدر هم باید زیان بده به خاطر این کارش
چقدر سفارش تبلیغات گرفته بود
بعد حالا هی بگین مسئولین به فکر ما نیستند
+ اینم یک نمونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.