(21)خب یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟

از کجاش بگم

خدایاااااااااااااااااااا

میانه 200 صفحه جزوه + 200 صفحه استاندارد + یک کتاب 1200 صفحه ای تمام استاندارد حسابداری 

صعنتی 180 صفحه جزوه + 80 صفحه تمرین

حسابرسی 150 صفحه جزوه + یک دنیا فایل PDFو پاورپوینت 

بودجه 200 صفحه جزوه + 2 کتاب 400 صفحه ای

توسعه 170 صفحه جزوه + یک کتاب و نمونه جزوه 50 صفحه ای

ریاضی 250 صفحه جزوه + 2 کتاب 300 صفحه ای


همش هم جملات و سنگین و غیر قابل درک 


و کلی درس دیگه

همش توی 1 ترم اونم 3 ماه

بشمارین ببین چند صفحه میشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!! 


+ خدایا برس به فریادم

خسته ام خسته خسته


یکی بیاد منو دل داری بده

دیگه بریدم

بازم خدا رو شکر عاشق نیستم 


خدا یک کم به این استادا رحم بده

هر چه با زبون خوش صحبت میکنیم هیچچچچچچچچچچچ فایده ای به عمل نمیاد

یکم حذف کنید یکم کم  کنید

لااقل جاهای مهمش رو بگین


+ در پاسخ هیچ چیز کم و حذف نمیشه

همه جاش هم مهمه


امتحان های میان ترم که میگیرین حداقل اونا رو حذف کنید؟؟؟

کی گفته حذف میشه تازه فلان کتابا رو هم بخونید



استاد جزوه گفته اونم چه جزوه ای به جز چند نفر که به زور میفهمن هیچ کس دیگه درک نمیکنه

رفتیم به استاد میگیم درس تون خیلی خیلی مشکله یک کاری بکنین؟؟؟

میگه کجاش سخته آسونه آسونه 

استاد میگه حالا  چیکار کنم 

میگم سوال بگین

اولش گفت باشه من 30 - 40 سوال میگم جلسه بعد

ما باهاش حرف زدیم قرار شد 30 تا سوال بگه

جلسه بعدش که اومدهیچی به روی خودش نیاورد از بابت سوال ها

ازش پرسیدم سوال چی شد؟؟؟؟

گفت سوال!!!!

انگار که دفعه اولش بود که کلمه سوال رو میشنوه

گفت آهااااااااااا یادم اومد

سوال طرح نکردمممممممم !!!!!

برای جلسه دیگه میخوام 40 سوال تشریحییییییییییی میگم + 40 سوال تستی

اونم با شرط این که هرکی نمره زیر 12 بگیره افتاده !!!!!!!

12 !!! بابا نمره قبولی 10 هست نه 12

این جلسه که سوال ها رو آورد

یعنی یعنی اگه میدیدین یک هفته فقط به حالم گریه میکردین

20 تا سوال رو یک سوال گنجانده بود با نهایت بی رحمی

و جواب های نامعلوم

خلاصه 10 تا سوال رو گفته پشیمون شدیم

جواب سوال  اولش 

قسمت اولش -آخر جزوه

قسمت دومش - اول جزوه

قسمت سومش - وسط جزوه

قسمت...... -......

و همین جور ادامه داشت


اونم در یک جزوه 300 صفحه ای

بگرد و پاسخ ها رو پیدا کن در دریای مطلب 

خلاصه 10 تا سوال رو گفته پشیمون شدیم


و گفتیم استاد واقعا خسته نباشین

باقیه سوال ها پیشکش خودت 

 و تو دلمون گفتیم جزوه رو خودمون بخونیم خیلی خیلی بهتره

این درحالیه که اول ترم درس دادن بلد نبود

اما آخر ترم سگ شده


 



یک به دادم برسه 


بگین چیکار کنم 



همه استاد دیگه زدن به سیم آخر


دبیرستان - راهنمایی - دبستان کجاین که یادتون بخیر


این دیگه آخر بی رحمیه

هر ترم بدتر و سختر از ترم پیش  

بازم یادش بخیر ترم اول

تازه من این ترم استاد ها و درسای خوب رو انتخاب کردم

یعنی همه چیز برعکسه برعکس برعکس



ما که رفتیم 

به احتمال خیلی زیاد تا اول تیر ماه دیگه وب و نت و سیستم رو تعطیل میکنم 


در غیر این صورت افتادنم با این همه درس قطعیه 

 در صورتی ترم های پیش معدل الف بودم



خدا نگه دار 

مواظب خودتون باشین

امیدوارم در درس ها و تمام مراحل زندگیتون موفق باشین

برای من هم بسیار بسیار دعا کنید

+ بریم ببینم امشب آقا ما رو مطلبه بریم حرم

خیلی دلم پره خیلی

اگه رفتم حتما برای شما ها هم  بسیار دعا میکنم


نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین زهرا چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 22:33

بی شک موفقین...
توکلت علی الله...

سلام
من درست دارم میبنم
خدایا شکرت
کجا بودین؟؟؟
خوب هستین؟؟؟
آقا جواد و خانواده خوب هستن!!!
خیلی حرف دارم
ممنونم از دلداریتون
باقی حرفام رو توی پست خصوصی میذارم
اگه دوست داشتین بخونین
رمزش هم اسم واقعیم هست

راستی من دلم پوسید این جا
این قدر از زهرا خانم حالتون رو پرسیدم

اگه امکانش هست و منو قبول دارین
یک آدرس ایمیل یا وبلاگی برام بفرستین

بازم بسیار ممنونم که بهم سر زدین
بازم تشریف بیارین خوشحالم میشم

بهامین چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 23:19 http://notbookman.blogsky.com/

موفق باشید در امتحانا

سپاس

zahraa پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 08:04

یووووهآهآهآ حالا دیدین زهرام نآراحت نیست؟!
خودم آدرس اینجآرو بهش دادم
بشینین بخونین دو روز دیگه استآد بشین شما به دانشجوهآتون رحم کنید!!!
من وکیل وصی زهرام باهاش کآری داشتین به من ایمیل بدین

بلههههههههه کاملا درک کردم
بنده خدا پست ها رو با دقت تمام خوند
بله میدونم شما بهش دادین
بسیار ممنونم از این کارتون
چشم اگه این شیطون و مشکلات بذاره بخونم
خیلی دوست دارم استاد بشم
ولی حسابرس و برنامه نویسی رو خیلی بیشتر دوست دارم
مخصوصا اکه حسابرس دیوان محاسبات اکه بشم که عالیه
+ از کجا به کجا میخام بپرم

چشم اگه مشکلی و چیزی بود حتما به شما میگم

زهرا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:44 http://zizialone.blogsky.com/#

وااااااووووو
شما الان سالمی داداش؟ چه خبره باااااو

نه دیه شما اعلام وجود کردی پس هستی
خوبید خسته نباشید :))

حرم رفتید آیا؟

دعا ما پشت همه ی شما دانشجویان عزیز وطن

سلام زهرا خانم
خوبی آبجی؟؟؟؟
بله فقط دارم با مشکلات مبارزه میکنم

بله پس چی فکر کردی من زنده ام
تا شما عزیزان رو دارم برای چی بمیرم

حرم ؟؟؟؟
سلامت باشی
منم برات دعا میکنم
موفق و پیروز باشی در باقی امتحانات و زندگیت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.